Nový přírůstek

| Posted in , , , , , , , , , , , , ,

Hlásím, že mám po pár letech opět heavy boots (když tedy nepočítám vojenské boty) a sice vůbec poprvé Marteny! Rozhodl jsem se, že se na ně trochu zaměřím a o své poznatky se zde podělím. Původně jsem tak trochu uvažoval o nějakém úletu v podobě rudých 1460tek. U tohoto modelu jsem zůstal, ale nakonec zvolil poněkud střízlivější hnědou, maštěnou kůži.



První dojem? Překvapilo mě, že boty byly...
okamžitě pohodlné. Původně jsem si říkal, že to bude peklo. Hlavou mi problesklo hned několik komentářů lidí, kteří prošli mučírnou Steelek. Takové ty záležitosti typu: "Na první pohled se mi strašně líbily, avšak při první procházce mě zklamaly. ... Mám odřené nohy, vyřešila jsem to punčochama, ale nevím co budu dělat v teplejšim počasí...!" Výčet pokračoval a popisoval špatně našitý jazyk, který dře apod.


Prozatím to tedy vypadá, že se má investice do dražších Martenů vyplatila. Musím podotknout, že jsem se před samotnou koupí trochu ponořil do všelijakých hodnocení, ale ve výsledku stejně mluví za vše případný puchýř uprostřed nedělního výletu... Každopádně musím říct, že mě docela zaujala historie Martenů, ke které bych se tu ještě rád vrátil.

K novým botám mám zatím jedinou výtku: Trochu blbě se mi v nich startuje Vespa, protože jejich vzduchem plněná podrážka je mnohem měkčí než u jiných bot tohoto typu. Tak se mi to trochu smeká. No, uvidím, jak se to bude dál vyvíjet. Třeba je to jen věc cviku.




Comments (0)

Okomentovat