RECENZE NA BOTY NEWROCK

| Posted in , , , , , , , , , , , , ,

Na úvod 
Tentokrát sem se rozhodl věnovat svůj zápisek mým oblíbeným botám Newrock. Budu se vám tuto značku snažit přiblížit co možná nejblíž, včetně pár fotek a videí. A taky objektivně, i přesto, že obuv této značky vlastním a jsem jejím velkým fanouškem. Většina informací o této obuvi  je stažena z její oficiální španělské stránky a v rámc
i možností přeložena tak, aby se to dalo číst :)


Historie a oblíbenost 
Firma Newrock má dlouhou rodinnou obuvnickou tradici, a to už od roku 1927. V roce 1978 se firma začala zajímat o mladé lidi, kterým chtěla nabídnout něco osobitého a zajímavého. Tehdy se začaly vyrábět typické Newrock boty jak je známe dnes.

Boty Newrock se prodávají ve víc jak 70 zemích světa. Kvalitou a specifičností designů si tyhle boty získaly fanoušky mezi hvězdami rockové a tvrdší hudby (Cradle Of Filth, Dimmu Borgir, Metallica) i showbusinessu (4. řada filmu Vetřelec, Soudce Dred, Generace - GEN).


Boty jsou komplet vyráběny z pravé kůže, kovu a přírodního kaučuku tak, aby při nošení zaručovaly pohodlí. V každém páru bot je navíc antibakteriální vložka, která se kromě toho, že má antiseptické vlastnosti, ještě optimálně přizpůsobí každému chodidlu. V podešvi je množství vzdušných komor, které zaručují mnohaleté používání.

Na YouTube jsem našel krátký trajler z filmu Soudce Dred, kdy jsou hned na začátku tyto boty vidět. Sice jsou pro filmové potřeby upraveny, ale jsou to ony:) V závěrečné pasáži filmu si při pozorném sledování můžete všimnout loga firmy na spodu podrážky: 




Ve filmu Vetřelec - Vzkříšení mají boty Newrock všichni „žoldáci“, kromě hlavní hrdinky, která má pravděpodobně martensky :)

Jak jsem si pořizoval své Newrocky 
Už jako malý jsem viděl filmy, ve kterých se tyto boty vyskytovaly, viz. filmy zmíněné výše. Tehdy jsem ovšem neměl ponětí co jsou zač. Důležité bylo, že se mi moc líbily. Až později, když jsem z rockové a heavy metalové hudby přecházel k tvrdším black metalovým skupinám, jsem se k těmto botám opět dostal. Našel jsem je sice na netu, ale tehdejší cena 10 000 Kč za pár byla značně nemyslitelná, tak se pro mě tyhle boty staly pouhým snem. Po nějaké době šly ceny dolů, a mé vysněné Newrocky se už daly pořídit za něco kolem 6 000 Kč. Určitě si říkáte „Za boty bych to nikdy nedal“. Jenže i zkušenosti jiných uživatelů - starých motorkářů – pro mě byla jako krásná melodie. Většina z nich měla podle vlastních slov tyhle boty 8-12 let. Tak sem se rozhodl. Jdu do toho!

Koupení bot a první dojmy 

Přes známý jsem si boty nechal objednat přímo ze Španělska. Došel mi poměrně velký balík. Po jeho rozbalení na mě koukala krásně potištěná a pevná krabice s uchem. Po jejím otevření a odebrání hromady papíru s logem Newrock se na mě vyvalila krásná vůně pravé kůže a kaučuku. Ještě než jsem se dostal k samotným botám mě čekala halda papírů, která byla k tomu. Obsahovala certifikát pravosti použitých materiálů, návod na péči na obuv, a co mě dostalo nejvíc - doživotní záruční list s garancí 8 let :D.

Po vytažení bot mě čekalo milé překvapení v podobě 8 párů náhradních tkaniček a přívěsku na klíče. Boty jsem pak hned otřel, namazal a nechal ustát. Pokud jste si v klasických těžkých botách napoprvé připadali jako  nepřemožitelní, v botách Newrock máte pocit, že vám patří celý svět.

 
Nošení bot
Než jsem boty poprvé obul, nechal jsem si je zvážit na celkem přesné digitální váze. Tři kila na obě boty mě na jednu stranu ohromila, na druhou nemile překvapila. Standardní glády s ocelovou špičkou váží totiž jen něco přes 1.2 Kg  (STEEL, KMM, DDT atd..) . Nečekal jsem to, ale váha nebyla po vykročení naprosto poznat. Díky všem těm kanálkům v podrážce a kvalitní tvarovatelné vložce se šlo v botách jako v bavlnce. Pro ty co nejsou na tyhle boty zvyklý určitě nedoporučuji tuto obuv na delší trasy. Mohla by vám odpadnout noha :)


Reakce okolí na tuto obuv 
Boty samy o sobě působí velice vznešeným dojmem. Jsou krásně barevně propracované, přezky a jiné kovové ozdůbky jim dodávají ten správný šmrnc. Na druhou stranu na mnohé lidi působí takovým trochu kosmickým dojmem, popřípadě jako nějaké nové stylové vázání na lyže.Tyhle boty se prostě nelíbí každému. To ale většinou neplatí třeba o dětech, které často vykřikují: „Maminko dívej na ty boty!!! Takový ja chci!!!“ J
 

Závěrem
I přes větší pořizovací částku jsou tyto boty dobrým nákupem. Vydrží dlouho a téměř všude kde se objevíte způsobíte menší rozruch. Tenhle styl by mohli ocenit i motorkáři a podobné živly.

Svoje zkušenosti jsem se snažil popsat velmi krátce. Je to můj pohled a pokud by se vám něco nezdálo, nebo naopak zaujalo, není nic jednoduššího než napsat komentář.



Další fotky, něco i pro slečny:
 









Tak to je vše, komentáře vítány!

Comments (8)

Zdar,ja bych se chtel zeptat,jak je to s velikostma u bot New Rock.Chtel bych si je nechat poslat z Anglie,ale nevim,podle ceho odhadnout velikost.kazda bota ma totiz jiny cislovani.

Jany neni problem tež sem obědnaval přes anglicke stranky ty velikosti jsou kupodivu stejné jako u nas tudíš pokud máš klasické glády například velikosti 43/9 tak když si v anglii obědnaš boty stejne velikosti parádně ti padnou:) Navíc většina anglickych servru ma možnost 14ti denniho vyřízeni tudiš boty ti dojdou do 3 dnu asi, když ti nepadnou nebo cokoli maš 14 dni a oni ti bezplatně za ty co jim pošleš pošlou nove jine třeba a hlavně správné:) Michal :)

Tři kila, to už je pořádná váha. :o) Ale 1,2 kg u "běžných těžkých bot" se mi nejak nezdá. Pokud vezmu desetidírkový, tak i nejlehčí Culty mají přes půl kila. Většina váhy připadá na podrážku a závisí na velikosti, takže to bylo ve velikost 44. Mimochodem, mají ty New Rocky špici okovanou i vevnitř? :)

Hehe jasný tak já mám nohu 43 a podle toho sem to važil na gládách co mám doma:)K botám Cult jsem se bohužel nedostal, ale je to možné, každopádně to bylo přibližné přirovnání:)Boty Newrock nemají ocelovou špici z toho důvodu, že se vesměs používají na motorku - a to by omrzly prsty. Nicméně je vyztužena celkem pevným plastem, takže tvar drží bez problému:)Z osobní zkušenosti mužu dodat, že mi kamarád snožmo skočil na Newrocky (přesněji na špici, a to měl glády), a nějak extra sem to nepocítil:) V případě, že bych chtěl někoho Newrockama nakopnout bohatě postačí přední okování podrážky a to kilo a půl co váží jedna bota :) Miky :)

Díky za upřesnění. :) Ocelová špice ty boty stejně těžkýma nedělá, zato v zimě dost chladí, a teď v létě hřeje. :D Výztuha stačí docela obyčejná, takový kanady šedesátky v sobě mají dost železných hřebíků, ale špice je vyztužená snad jen silnější vrstvou kůže. Vepředu je taky pořádně tvrdá.

Já jsem to napsal blbě, Culty mají přes *jeden* a půl kila, tuším 1,7. Takový ty "běžný značky" jdou úplně mimo mě, třeba steely jsem držel v ruce jednou, a to už je taky pár let. :) Tom

Jasné není zač:) hehe tak co se týče problému ocelové špice v zimě naprosto postačí zimní vložka za 40 Kč a je to:) no v letě je to horší.JJ já téže vlastním kanady vzor 60 ovšem hodně starý model který má dokonce ocelovou špici i patu mam je přes 7 let tydle 60tky byli určwny pro vysadkáře:) Áha jasny vpohodě co se týče botu Cult jen co jsem viděl vypadají dost kvalitně takže je tu ta možnost:) Jasny no já steelky osobně moc v lasce nemam několikrat se m irozpadli během par tydnu takže o nic jsi nepřišel:D :)

If some one desires to be updated with most up-to-date technologies after that he must be pay a visit this web site and be up to date all the time.
My site latest arsenal transfer news premier league

Greate post. Keep posting such kind of information on your
blog. Im really impressed by your blog.
Hi there, You have done an incredible job.

I'll definitely digg it and in my opinion recommend to my friends. I'm confident they will be benefited from this site.
My page ... man utd transfer news 2010

Okomentovat