Anketa č. 3: Na jakém letošním festivalu jste byli, či kam se letos ještě chystáte?

| Posted in , ,

Opět nadešel můj čas! Po super víkendu na Moravě jsem zasedla k počítači, otevřela všemožné stránky, načež jsem se jala sepsat výsledky třetí ankety o festivalech. Než se o nich rozepíšu, ráda bych vám sdělila, že jestli máte někdo tip na zajímavou anketu, klidně piště do komentářů. ☺

Na výběr bylo z celkem 15 festivalů a dvě možnosti pro ty, kterým by nevyhovovaly zmíněné fesťáky. Když jsem tuhle otázku vymýšlela, bylo to skoro jasné, který zvítězí. A byl to…
tramtadadááááá…..Masters of Rock :)

Výsledky:

Masters of Rock – 17 hlasů
Řípfest – 1 hlas
Hradologie – 2 hlasy
Street fest open air – 0 hlasů
Sázavafest – 1 hlas
Reggae area – 2 hlasy
Prometalfest – 3 hlasy
České a moravské hrady – 1 hlas
Keltská noc (Harrachov) – 1 hlas
Keltská noc (Plumlov) – 1 hlas
Brutal Assault – 4 hlasy
Dokořán – 1 hlas
Open air festival – 5 hlasů
Hip hop kamp – 0 hlasů
Benátská noc – 3 hlasy
Jiný – 8 hlasů
Na festivaly nejezdim – 6 hlasů

Já osobně jsem letos nikde nebyla. Plánovala jsem Votvírák (…a právě mi dochází, že ten jsem fakt mohla zahrnout do možností)...

No, upřímně. Nikde jsem nebyla proto, že je to všechno docela drahý. Když si vezmete dopravu, lístek a nějaký peníze na tamní konzumaci čekokoliv (ale hlavně alkoholu, že, co si budeme nalhávat…:), vyjde vás nějakej větší fesťák, třeba právě MOR na pořádnej balík.

A jak jste na tom vy s obsahem peněženky v létě? ;) Za co nejvíc utratíte? Že bychom z toho udělali další anketu? .))


Comments (2)

Já jsem byl letos na Obscene Extreme a Brutal Assaultu, to jsou mé dva evergreeny mezi festivaly. Byť jde o extrémní hudbu, tak se tam interpreti neopakují do zblbnutí tak jako na většině ostaních festivalů.



my web blog :: www.Scottgrimes.Net

Okomentovat