Kapela RÁZY

| Posted in , , , , ,

Když jsem poprvé navštívila Velkou Polom, myslela jsem si, že je to jen díra u Ostravy, kde na mě čeká jen odpočinek na klidné vesnické zahrádce a večer pokec s novými přáteli v místní hospodě. Netušila jsem, že by tohle místo mohlo být něčím zajímavé. Pak jsem ale našla poklad v podobě kapely Rázy.

Hrají od roku 2004, ale až v roce 2008 se začali více zviditelňovat. Počátkem roku 2008 nahráli první singl, s nímž přispěli do projektu Ostrava music city 08. Ve stejném roce nahráli další písně a vydali je na jejich prvním CD - Panenka



V roce 2009 se opět zúčastnili projektu Ostrava music city 09, při této příležitosti vznikla skladba Bolestná. Pro její  velký úspěch byl brzy natočen i první klip, který jim zajistil nominaci na videoklip roku v hudebních cenách Zajíc 2010.



A kdo za tímhle vším stojí?
V první řadě je to v mnoha oborech talentovaná zpěvačka Denisa Vlková. Do kapely také přispívá psaním textů, do kterých dává mnoho citů a myšlenek. Kromě hudby se věnuje kresbě, malbě a fotografování. Její tvorbu můžete shlédnout na osobních stránkách http://gemini.iprostor.cz/
Na dalším místě je Pavel Honajzer, který hraje na kytaru a tvoří hudbu. S basovou kytarou si nejvíce rozumí Štěpán Duchoslav a za bicími se schovává Petr Musial.

Více o kapele se můžete dozvědět na stránkách http://www.razy.iprostor.cz a ukázky hudby, včetně čerstvé nahrávky Probuzení na http://www.bandzone.cz/razy .

! ! ! POZOR ! ! !
Již brzy se chystám napsat ROZHOVOR s kapelou RÁZY.  Zajímá vás něco o téhle kapele a odpověď nemůžete nikde najít? Máte nápady na zajímavé otázky? Napište mi je na e-mail the.marabu@gmail.com  nebo do tématické diskuse na Facebooku a já je kapele položím!

Comments (4)

Jednu otázku bych měl - na kdy jsou naplánovaný nějaký koncerty a kde?

Bohužel, momentálně kapela nemá žádné koncerty- mužeš se ale sem tam mrknout na bandzone, kde včas zveřejňují informace o koncertech;-).

Super hudba! Zeptej se jich, jak se jako kapela dali dohromady a jak jim to šlape :-D

Já chci vidět fotky od Denisy! Vystavuje někde svoje věci???

Okomentovat