Anketa č. 2: Jaký je tvůj styl?

Vážení čtenáři, máme tu výsledky druhé ankety. Omlouvám se, že se zpožděním, ale jsem moula a zapomněla jsem na Vás.

Uznávám, že otázka „Jaký je tvůj styl“ je poměrně obyčejná a nudná, ale myslím, že může lidi docela zajímat, kdo vlastně čte tuhle stránku, skupinu na facebooku a e-shop. Výsledky jsou takové, jaké jsem očekávala. A sice, že nejvíc vás je metaláků a metalaček, gotiků a gotiček.

Přesné výsledky jsou následující:


Gothic, metal - 100 hlasů
Punk, hardcore - 80 hlasů
Lolita - 8 hlasů
Ethno, hippies - 9 hlasů
Retro, vintage - 12 hlasů
Grunge - 1 hlas
Emo, scene - 9 hlasů
Ganguro - 3 hlasy
Cyber style - 1 hlas
Hip hop, skate - 2 hlasy
Barbie, disco - 1 hlas
Houmles - 6 hlasů
Styly nevedu - 34 hlasů


Druhé místo obsazují punkáči a hardcore styl a třetí místo lidé lážo plážo bez stylu. Nejméně návštěvníků "našich" stránek jsou "grungeři", "cybeři" a bárbíny spolu s discanty. ☺

Nevím jak vám, ale já si ráda prohlídnu někoho kdo má styl. Přijde mi jako absolutní nuda, když někdo sleduje módní trendy a podle toho se obléká. Jasně, jsou lidi, kteří chtějí co nejvíc zapadnou a neodlišovat se. Někteří mají nízké sebevědomí, jiní jsou beze smyslu pro originalitu. Některé zaplňují řady nudných drben, které každého s vlastním výraznějším stylem "zdrbnou?, přičemž katastrofa je, když vidí někoho, kdo má něco od našich vietnamských přátel a beze značky.

Já sama jsem jednou byla označena za falešnou potvoru, která si hraje na svůj styl a sama pak zdrbne ty, kteří jsou originální taky, ale jiným způsobem. Na své očištění bych ale ráda podotkla, že když si na sebe pubertální slečna vezme tričko s potiskem metalové kapely a pak si v autobuse dá co nejvíc záležet na tom, aby vykřikovala, jak poslouchá jedině a pouze METAL, není to styl, ale póza a já se rozhodně nesnažím dělat ze sebe svatouška, který o nikom nikdy neřekl nic špatného ;)

Další anketa je na světě, hlasujte a klikejte.

Comments (1)

Možná by stálo za to udělat tuto anketu trochu podrobněji. Mě by například zajímalo, kolik lidí hlasovalo pro gothic a kolik pro metal...

Okomentovat