Cesta k LOLITA FASHION

| Posted in , , , , , , , ,

K lolita fashion jsem vlastně přišla docela zajímavým způsobem. Již delší dobu mám zálibu v tzv. anime - animovaných japonských seriálech. Snad jako každý nadšenec jsem začínala u Naruta. Pak jsem si oblíbila i Hellsing, Hell Gate, FMA-Full Metal Alchemist, NANA (tam jsem zase přišla na módní návrhářku a rockerku Vivienne Westwood) a pak i anime Death Note. Moc se mi líbila znělka seriálu od Nightmare, což je jedna z nejpopulárnějších skupin v Japonsku. Pouštěla jsem si snad milion jejich písniček a všechny se mi líbily.

Jednoho dne jsem hledala obrázky Sakita, jejich kytaristy, když v tom jsem narazila na fotku  hezké slečny v bílých šatech. Pod ní byl komentář Mana, Epitom of male beauty. Heh, male beauty… Říkala jsem si COŽE? To je chlap?! Vážně k neuvěření. A tak jsem zapátrala na YouTube. Mana, Mana, Mana. Dlouho jsem nemohla nic najít. Podívala jsem se pak, co mi YouTube nabízí za další možnosti a vidím Mana-Sama. Klikla jsem a objevila Mana-Sama Diva dance - všechny jeho tanečky, otočky a podobné věci na hudbu z Pátého Elementu.

Ale něco mi tu nesedí. Myslela jsem si, že je to zpěvák a ono nic. Hraje na kytaru. Jeeh, to jsem našla teda něco…  A potom jsem našla i jeho první kapelu, kterou zakládal - Malice Mizer.

Zjistila jsem taky, že nikdy nemluví a nikdy se neusmívá. Připadal mi zajímavý. A jejich hudba ještě víc. Potom jsem se dozvěděla o Moi-même-Moitié, značce oblečení, kterou Mana-Sama navrhuje. EGA, EGL. To bylo to první, co jsem našla. A pak se to odkazy a linky rozjelo k odhalení Lolita fashion. 

Začněme tedy od začátku a pěkně po pořádku. V příštím zápisku, který tu najdete už dnes, se můžete těšit na úvod k tomuto módnímu směru.

Diva

Comments (5)

Hele a co to je brolita?

Chlap, co nosí lolita oblečení.

Dík 8-)

Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back
to your webpage? My blog site is in the very same area of
interest as yours and my users would certainly benefit from some of the information you provide here.

Please let me know if this ok with you. Regards!
Review my site ; transfer news soccer

Thanks for finally writing about > "Cesta k LOLITA FASHION" < Loved it!
My webpage - transfer rumours epl 2010

Okomentovat