JEN TAK LEHCE NA ZAČÁTEK

| Posted in , , , , , , ,

Dámy a pánové,  je to tady! Můj první článek na tomto blogu. Pokusím se plnit svou povinnost „blogové přispěvovatelky“ s radostí (psát mě baví, ale ne vždy je nápad), trpělivostí (právě tu budu potřebovat, když nápad zrovna nebude), zodpovědností (to znamená „nevybodnout se na vás jen proto, že se občas řadím do řad lenochů“) a nápaditostí (snažit se, aby „beznápadová“ období byla do nejméně).

Inu, mohli bychom začít tím, že vám představím, o čem by měly moje články být. Ráda bych se zaměřila na historii módy, módních stylů a odívání. Ne každý ví, že ve středověku spousta dvorních dam a vznešených paní spala v sedě, aby si nerozházely svoje složité a těžké účesy.
Ne, opravdu nejsem módní guru ani blondýna s kabelkou od Prady. Nemám ráda umělotiny, nepřirozenost a přeplácanost. Zdá se mi pouze zajímavé zaměřit se na odívání z hlediska historie.

(The Duchess, zdroj: 3.bp.blogspot.com)

Dále bych ráda podpořila příznivce grunge stylu (k nimž se řadím i já), stylů retro, vintage, hippie a gothic. Pokusím se hledat zajímavé obchůdky, kde narazit na originální kousky oblečení a doplňků, poradím vám, jaké second handy vymetat (…a pokusím se nediskriminovat ty, kteří bydlí jinde, než v našem krásném hlavním městě) a jaké internetové stránky prolustrovat. Musíme však bohužel počítat, že za originalitu si člověk bohužel musí často připlatit.

Do mého „repertoáru“ zahrnu i ankety. Ptát se budu lidí v okolí, lidí na ulici i na internetu. Pokud máte nápad na nějakou otázku, či by vás něco konkrétně zajímalo, neváhejte mne kontaktovat v komentářích či na e-mail napady.navrhy@seznam.cz.


Vzhledem k tomu, že si sem tam na hlavu nechám naplést fialovo-bílé dready, chtěla bych se ve svých článcích zmínit i o salonech, studiích, či jen jednotlivcích, kteří se věnují tvorbě dreadů, pseudodreadů, rasta copánků a podobně.

Prozatím se s vámi loučím a jdu hluboce hloubat a dloubat nad anketami. ☺

Comments (2)

Ahoj, doufám že časem budou třeba i články o přírodních dredech:) Myslím, že je moc škoda, že k tomu lidi nemaj důvěru a vždycky si najdou někoho, kdo je vyrobí. Jsem teď ve stádiu, kdy mám na hlavě asi sedm základů na tenké dready, hodně za to může léto, protože si hlavu neustále máčím a vlásky se pařej a cuchaj. Jediný co dělám je, že udržuju jednotlivý prameny, na kterejch se dredy tvoří, aby se do nic necuchaly vlasy co do nich nepatří. Až budou patrnější, hodím fotku. A tátovi řeknu, že se mi udělaly ze stresu...
Anique

I like it when people come together and share ideas.
Great site, continue the good work!
my web site :: transfer news for arsenal football club

Okomentovat